Блог

ТОП 10 Най-често задавани въпроси

1. Къде мога да проверя за свободни дати и цени?
– Резервация за хотела можете да направите по различни начини и през различни платформи. Най-бързо можете да запазите на нашата интернет страница: https://villalist.bg/book/search-form/ . Там можете да намерите и актуални намаления или бонуси.

2. Мога ли да направя резервация по телефона?
Резервирането става предимно през нашата страница, тъй като в края на резервационния процес имате възможност да предплатите, за да гарантирате резервацията си. Винаги можете да получите информация на телефона на рецепция: +359 550 22235 .

3. Мога ли да си запазя парко-място?
Поради изключително високия интерес на туристи, пътуващи с лични автомобили вече не практикуваме предварително запазване на места за паркиране. Паркингът не е включен в предлаганите от нас оферти. Все пак за нашите гости в близост до хотела на разположение са няколко платени паркинги. При пристигане на рецепция пиколото напътства гостите към възможностите за паркиране.

4. Предлагате ли ол-инклузив?
Предлагаме 3 варианта за настаняване с изхранване: базово настаняване с включена закуска, полупансион – закуска и вечеря или пълен пансион плюс – закуска, обяд и вечеря с включени избрани напитки в рамките на работното време на ресторанта.

5. Хотелът предлага ли чадъри и шезлонги?
Всички гости на хотела могат да ползват шезлонгите и чадърите, разположени около басейна или градината, която е непосредствено до плажа. Чадърите и шезлонгите на Централния плаж на Созопол през Сезон 2021 са разположени от концесионера, който събира такса директно от посетителите.

6. Къде се намира хотелът?
Входът на хотел “Вила Лист” е на центъра на Новия град на Созопол, до площад “Черно Море”. Чрез панорамен асансьор или през градината гостите имат директен достъп до Централния плаж и алеята, по която Старият град е на петминутна разходка разстояние.

7. Ако не мога да осъществя предплатената си почивка какви са вашите условия за анулиране или промяна на престоя?
Актуалните ни условия за резервиране и анулиране можете да видите тук: https://villalist.bg/ceni/#rezervacii

8. Пътувам с деца. Какви са възможностите за настаняване с деца?
Гости на навършена 12-годишна възраст при нас се тарифират като възрастни. За настаняване на едно дете в двойна стая с двама възрастни не се заплаща допълнително за настаняването (доплащат се само допълнителните услуги/изхранване), за настаняване с две деца са предвидени двойните луксозни стаи и апартаментите. В двойните луксозни стаи е предвидено допълнително плащане за настаняването на второто дете. За настаняването на допълнителни гости в двойна стая или двойна стая лукс са предвидени фотьойл или двоен диван. Двойните стаи не разполагат с трето легло, а стаите с фотьойл или диван се разпределят предимно за семейства с деца.

9. Пътувам с домашен любимец. Мога ли да се настаня при вас?
Поради засиления интерес за пътуване с домашни любимци през Сезон 2021 сме предвидили няколко стандартни двойни стаи, които са отделени от останалите. Настаняването с домашен любимец става по определени правила и в определени типове стаи с доплащане – тегло до 10 кг. и доплащане 10 лв./ден.

10. Планирам да пътувам извън страната след престоя си в хотела. Имам ли възможност да си набавя нужните изследвания в близост до хотела? (Предимно за чуждестранни гости)
В близост до хотела се намира лаборатория за изследване, която работи от понеделник до петък.

No comments yet! You be the first to comment.

Вашият коментар

СИГУРЕН ПРЕСТОЙ COVID-19  Дата на отваряне: 21.05.2021